Klantenservice

Heb je een vraag aan ons? Kijk of je je vraag kunt vinden in onderstaande meest gestelde vragen. Kom je er niet uit? Stuur dan een email naar info@bedrijfsinrichting4sale.nl.

Wat is de levertijd?

Wij leveren 80% van onze producten uit eigen voorraad of uit de voorraad van onze leveranciers. Doorgaans heb je je bestelling binnen een week, maar vaak zelfs binnen enkele werkdagen in huis.

Wat is de garantie bij Kantoormeubel4Sale

Wij bieden standaard 2 jaar garantie vanaf aankoopdatum.

Bestellen

Hoe kan ik bestellen?

Kies in onze shop het product dat je wilt bestellen door op de knop “in winkelmand” te klikken. Bij sommige producten bieden wij meerdere kleuren of opties, maak hier eerst je keuze. Wil je er meer dan 1? Verhoog dan het aantal links van deze knop. Direct na bestellen volgt kort een overzicht van je winkelmand rechts bovenin de pagina.

Bestelling wijzigen

Wil je je bestelling wijzigen, klik dan rechts bovenin de pagina op de winkelmand, hier kun je regels of aantallen wijzigen.

Veilig bestellen

Je besteld bij ons altijd veilig. Bij Bedrijfsinrichting4sale hebben we je online privacy en veiligheid hoog in het vaandel staan. Onze moedermaatschappij bestaat al meer dan 30 jaar en heeft vele trouwe en tevreden klanten. Wij gaan uiterst zorgvuldig met je gegevens om en zullen deze zo goed en veilig als mogelijk bewaren. Om deze veiligheid te waarborgen maken wij gebruik van een SSL certificaat. Dit SSL certificaat waarborgt je veiligheid.

Status van mijn bestelling

Zodra je bij ons iets hebt besteld ontvang je een eerste bevestiging van je bestelling in de door jou opgegeven mailbox. Zodra wij je bestelling verwerkt hebben ontvang je de definitieve orderbevestiging met hierop vermeld de juiste levertijd of leverdatum.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Zolang je bestelling door ons nog niet verstuurd is kun je je bestelling annuleren en crediteren wij de factuur volledig. Zodra je bestelling onderweg is of al geleverd is kun je je bestelling retour sturen waarna wij je factuur crediteren, echter zonder de bezorgkosten.

Betalen

Onze betaalmethoden

Wij bieden je de mogelijkheid om te betalen via iDeal, meerdere creditcards of via Paypal. Vaste klanten kunnen na screening ook bij ons op rekening kopen.

Op rekening betalen

Vaste klanten kunnen na screening bij ons op rekening kopen. Wij ontvangen graag eerst je uittreksel K.v.K waarna wij een kredietcheck zullen doen.

Krijg ik een factuur

Uiteraard ontvang je van ons een factuur. Deze factuur met de B.T.W. gespecificeerd in pdf ontvang je van ons in je mailbox.

Betaling is niet gelukt

Helaas, maar daar kunnen we je bij helpen.

  1. Heb je onze algemene voorwaarden geaccepteerd?
  2. Heb je alle velden ingevuld?
  3. Staan er wel producten in je winkelmand?
  4. Lukt het nog niet? Mail ons op info@bedrijfsinrichting4sale.nl of bel 088-241200
Kan ik als Belgische ondernemer zonder B.T.W. betalen?

Jazeker, het is echter wel verplicht om uw B.T.W. nummer te vermelden. Wij zijn verplicht om je B.T.W. nummer te verifiëren. Een voorwaarde is ook dat wij op een Belgisch adres afleveren.

Bezorgen

Bezorging

Bezorging vindt plaats vanuit meerdere magazijnen, hierdoor bestaat de kans dat je bestelling niet in één keer bezorgd wordt. Bezorging houdt in dat je bestelling wordt geleverd achter de eerste deur op de begane grond.

Bezorgkosten

Om onze productprijzen zo laag mogelijk te houden, hebben wij geen bezorgkosten verwerkt in onze prijzen. Je bestelling wordt geleverd uit verschillende magazijnen in Nederland en buitenland. Afhankelijk vanaf welke locatie verstuurd wordt hanteren wij vaste bezorgkosten per productgroep of fabrikant.

Levertijden

Bij elk product staat een levertijd vermeld. Deze levertijd zullen wij altijd proberen na te streven. De meeste producten leveren wij binnen 1 week, maar vaak zelfs al binnen enkele werkdagen. Het kan een enkele keer voorkomen dat zelfs onze fabrikant of leverancier het bewuste product niet snel kan leveren, we nemen dan uiteraard contact met je op om de mogelijkheden of een alternatief te bespreken.

Leveren jullie ook in België?

Wij leveren graag in België. Als je je B.T.W. nummer invult, dan leveren we tegen B.T.W. “nul” tarief. Wij zijn verplicht om je B.T.W. nummer te verifiëren. Een voorwaarde is ook dat wij ook echt op een Belgisch adres afleveren.

Kan ik mijn bezorgadres wijzigen als de bestelling al is gedaan?

Dat kan zeker als je bestelling nog niet door ons verstuurd is, laat het ons weten per email info@bedrijfsinrichting4sale.nl of bel ons op 088-2041200

Kan ik mijn bestelling zelf ophalen?

Dat kan zeker! Als we alles van je bestelling in voorraad hebben kun je je bestelling ophalen in ons eigen magazijn in de Bornissestraat 6 – 3044 AE  ROTTERDAM

Montage

Kan ik zelf mijn bestelde producten monteren?

Dat kan zeker en is heel eenvoudig. Veel van onze producten als archiefkasten, lockers, garderobekasten en ladeblokken zijn volledig gemonteerd, andere producten zijn eenvoudig en snel zelf te monteren.

Kunnen jullie mijn bestelling ook voor mij monteren?

Wij kunnen je bestelling ook volledig voor je monteren. Bel ons op 088-2041200 of stuur ons een mail info@bedrijfsinrichting4sale.nl dan doen we hiervoor graag een vrijblijvende aanbieding.

Bieden jullie ook handleidingen voor montage?

Helaas hebben we die niet voor alle producten, maar de meeste van onze producten zijn voorgemonteerd of heel makkelijk te monteren.

Al onze archiefkasten, lockers en ladeblokken worden gemonteerd geleverd. Deze kunt u dus direct in gebruik nemen. De bureaus, tafels, houten kasten en bureaustoelen worden geleverd inclusief een handleiding voor montage. Deze zijn zeer eenvoudig en snel in elkaar te zetten. Het is mogelijk om de producten door ons te laten monteren. Hiervoor kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Uiteraard kunnen we u te allen tijde telefonisch ondersteunen bij de montage van uw meubilair.

Retourneren

Kan ik mijn bestelling retour sturen?

Je kunt binnen 30 dagen na ontvangst van alle* artikelen die je bij ons in de webshop gekocht hebt een retourmelding maken, mits deze voorzien zijn van de originele verpakking. Indien producten door jouw toedoen schade hebben opgelopen, dat stellen wij je aansprakelijk voor waardevermindering, dit is immers een wettelijk vastgestelde regel met betrekking tot verkopen op afstand. Heb je binnen 30 dagen geen gebruik gemaakt van het herroepingsrecht, dan vervalt dit recht. De kosten welke het retour zenden met zich meebrengen zijn te allen tijde voor rekening van de koper. De meeste artikelen kunnen niet met de reguliere post worden verstuurd, houd rekening met gemiddelde verzendkosten van € 50,-.

Retourzendingen kun je aanmelden door ons retourformulier in te vullen, zodat wij weten dat je artikel retour komt. Je ontvangt bericht op het e-mailadres dat je in het formulier vermeldt. Nadat je het formulier hebt ingevuld, dien je binnen 30 dagen de producten te retourneren. Na ontvangst van de artikel(en) retourneren wij het gehele aankoopbedrag en eerder berekende verzendkosten zo spoedig mogelijk. Dit is uiterlijk binnen 30 dagen nadat je het artikel retour stuurt of aangeeft retour te gaan sturen.

Je kunt ook een e-mail sturen naar info@bedrijfsinrichting4sale.nl. Je mag een artikel ook zonder aanmelding retourneren. Voeg dan het ingevulde retourenformulier toe aan je pakket.

* Uitgezonderd producten vervaardigd conform instructies van de consument (maatwerk).

Download hier ons retouren formulier

Retouradres

BEDRIJFSINRICHTING4SALE.NL

Bornissestraat 6

3044 AE ROTTERDAM

Garantie

Heb ik garantie op de producten?

Uiteraard staan we achter de kwaliteit van de producten die we aanbieden. Het kan natuurlijk een keer voorkomen dat een product een mankement heeft of er is een andere reden dat je niet tevreden bent. Daarom bieden we standaard 24 maanden garantie op alle producten die we aanbieden. Laat het ons weten als je niet tevreden bent.

Mijn bestelling is beschadigd, wat nu?

Dat is jammer en hoort natuurlijk niet te gebeuren. Laat ons weten wat het probleem is! Stuur een foto van de beschadiging naar info@bedrijfsinrichting4sale.nl of bel ons op 088-2041200, dan proberen we snel tot een passende oplossing te komen.

Mijn account

Moet ik een account hebben om te kunnen bestellen?

Nee, dat hoeft niet, maar is natuurlijk wel handig voor een volgende keer. Je mag zelf kiezen of je met- of zonder een account aan te maken wilt bestellen.

Waar kan ik inloggen op mijn account?

Bovenaan elke pagina kun je inloggen op je account als je eerder een account aangemaakt hebt.

Waar kan ik mijn orderhistorie inzien via mijn account?

Ja dat kan en dat is het voordeel als je een account aangemaakt hebt. Via “mijn account” kun je zien wat je eerder hebt besteld en adressen en je account beheren.

Staat je vraag er niet tussen?

Neem contact op met onze klantenservice.

Neem contact op